Subject: FW: Toetuse saaja saldoteatis 31.12.2023
From: Heli Noorkõiv <[email-masked]>
To: "Rita Juhanni", "MKM info"
Date: Fri, 16 Feb 2024 12:13:10 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Seoses aastaaruande auditiga paluksin digitaalselt allkirjastatud  kinnitust 
manuses olevate programmide nõuete ja kohustuste osas.

Palun saatke kinnitus minu meilile hiljemalt 23.02.2024

Lugupidamisega

Heli Noorkõivraamatupidamis‑ ja finantsosakond

osakonnajuhataja

​Toetame töö ja töötaja leidmisel!

 <tel:614%208577> 614 8577

 <tel:529%208003> 529 8003

 <http://tootukassa.ee/> tootukassa.ee

 <http://facebook.com/eestitootukassa> facebook.com/eestitootukassa
 <http://youtube.com/tootukassa> ​ <http://youtube.com/tootukassa> 
youtube.com/tootukassa

 <http://tootukassa.ee/>

From: Heli Noorkõiv
Sent: Friday, February 2, 2024 8:45 AM
To: [email-masked]' <[email-masked]>; [email-masked]' <[email-masked]>
Subject: Toetuse saaja saldoteatis 31.12.2023

Tere

Seoses läbiviidava aastaaruande auditiga soovib audiitor kinnitust manuses 
olevate programmide nõuete ja kohustiste osas. Palun kas saaksite selle 
mulle meilile saata hiljemalt 12.02.2024

Lugupidamisega

Heli Noorkõiv
raamatupidamis- ja finantsosakond
osakonnajuhataja

Toetame töö ja töötaja leidmisel!
614 8577
529 8003
 <https://www.tootukassa.ee/> tootukassa.ee
 <https://www.facebook.com/eestitootukassa> facebook.com/eestitootukassa
 <https://www.youtube.com/user/tootukassa> youtube.com/tootukassa